MC2 ; PURA ENERGIA I, LÍNIA pura emoció MC2 BORN per a sorpresa La seva barreja de tecnologia i la naturalesa i la resposta perfecta per a aquells que volen el màxim rendiment en el ple respecte de la pell i, Cabell i Dell entorn.Característiques : • pintar tractament a l'oxidació ; • 100% de cobertura de cabells blancs ; • alleugerint fins a 4 tons ; • de la pell i la fibra capil·lar ; • brillant resultat i multidimensional ; • color estable de llarg termini ; • L'amoníac & PPD lliure. MC2 PURA ENERGIA I una oxidació permanent cosmètics crema colorant que combina la tradició i la innovació. L l'ètica formulació es combina tot i ús de matèries primeres acuradament seleccionades i ingredients actius d'origen natural fortament lligada a la tradicióToscana. Honey, Gira-sol i, Olea Europea i, Hawthorn i, Granada i, Rosa Mosqueta i, Cargol Vinifera i Juniper donen la rica textura cremosa màxim cosmeticit i agreugi ;, garantint la màxima sensibilitat en el cuir cabellut i el respecte profund fibra capil·lar durant tot el tractament de coloració. Les propietats i agreugi ; antioxidants i humectants que distingeixen cada obra ingredient actiu sinèrgicament i, contrarestar l. oxidants acció exterior i la formació de radicals lliures
Ombres més de 80 tons dividits en 19 sèries : NATURAL, NATURAL INTENS I, Ash, BEIGE I, BROWN, OR I, GOLDEN ASH i, MARRÓ BEIGE I, COURE I OR, COURE I, COURE I OR, XARXA, XARXA DE COURE I, BRIGHT XARXA, De caoba i, PÚRPURA i, Superschiarente i, TONER I, BOOSTER i, MODULATER.
forma d ús : relació de mescla 1: 1, 5 amb CREMA ACTIVADOR 10 i, 20 i, 30, 40 volums ; 1: 2 utilitzant Superlight CREMA ACTIVADOR 40 volums ; 1: 2 amb TONER FIX COSMÈTICA.
Paquet :. Tub 60 ml